درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-11:55 ق.ظ

دانلود گزارش کارآموزی سیالات برش در شرکت نفت بهران

دانلود گزارش کارآموزی سیالات برش

قیمت:70000ریال

  موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی سیالات برش در شرکت نفت بهران

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تاریخچه

شركت نفت بهران یكی از بزرگترین تولیدكنندگان انواع روغن موتور، روغن های صنعتی، مواد اولیه لاستیك سازی و مواد پارافینی میباشد و یكی از سه شركت تولید كننده روغن های صنعتی در ایران میباشد كه نقش بسیار مهمی در پیشرفت صنایع كشور بر عهده دارد.این شركت در سال 1341 در شهر ری در جنب ساختمان فعلی پژوهشگاه صنعت نفت و با مشاركت بخش خصوصی و تحت امتیاز چند ملیتی ESSO و وابسته به شركت اكسون و با نام شركت تولید روغن تهران شروع به كار نمود.

فهرست مطالب

سیالات برش
تاریخچه بهران
کلیات عملکرد شرکت نفت بهران
واحد استخراج مواد آروماتیک توسط حلال فورفورال
واحد موم زدایی توسط حلال تولوئن و M.E.K
واحد تصفیه توسط گاز هیدروژن
واحد تولید ضد یخ
واحد تولید واکس کم روغن
واحد پایلوت
واحد تسهیلات
واحد آزمایشگاه
واحد پژوهش
واحد ظرفسازی و پرکنی
لوبکات
مقدمه
ساخت روغن پایه از برش مواد نفتی
تقطیر
تصفیه و پالایش شیمیایی
آسفالت گیری
موم گیری
تقطیر نفت خام
تقطیر در فشار (یک اتمسفر)
تقطیر در خلاء
دستگاه های تفکیک و تقطیر روغن (لوب تاور)
شناخت هیدروکربورهای روغن پایه
گروه پارافینیک
هیدروکربورهای نفتنیک و مشخصات آنها
هیدروکربورهای آروماتیک و خواص آنها
توزیع  هیدروکربورها و انواع روغن پایه
واحد روغن سازی
استخراج مواد آروماتیک  ونفتینیک
تصفیه با اسید
استخراج با فورفورال
عوامل مؤثر در جداسازی مواد آروماتیکی از لوب کات
خواص فورفورال
دستگاههای عمده
روش های دیگر تصیه (حلال گاز هیدروژن)
عملیات آسفالت گیری
عملیات موم گیری
کارخانه موم گیری
خواص حلال ( MEX و تولوئن)
عوامل مؤثر در کیفیت و کمیت محصول
دستگاه های عمده
روش موم گیری با اوره
روش هیدروکراکتیگ
تولید روغن از طریق تصفیه دوم
روغنهای مصرف شده
ناخالصی های موجود در روغن مصرف شده
روشهای معمول احیاء روغنهای مصرف شده
دستگاه های جداسازی گریز از مرکز
دستگاه صافی لبه دار
تصفیه شیمیایی با مواد قلیائی و صاف نمودن آن
تصفیه با خاک مخصوص
تصفیه با اسید سولفوریک
خنثی نمودن بوسیله آهک و تصفیه با خاک مخصوص
طبقه بندی استانداردهای روغن
تعریف روانکاری
شرایط اصلی روان کننده خوب
انواع روان کننده
روغنهای روان کننده نفتی
انواع روانکاری
روانکاری با لایه ضخیم
روانکاری هیدرواستاتیک
روانکاری هیدرودینامیک
روانکاری با لایه نازک
روانکاری حدی
روانکاری خشک
روانکاری غلطان
ترکیبات ساختار یک روغن صنعتی
بررسی علل اضمحلال کیفیت روغن
کاهش خصوصیات مواد افزودنی
کاهش اثر بازدارنده های اکسیداسیون
کاهش ویسکوزیته روغن
کاهش بازدارنده های رنگ زدگی
بازدارنده های کف
اصطلاحات روانکاری
آزمونهای مهم فیزیکی و شیمیایی روغنهای روان کننده ویسکوزیته
شرح آزمون
کاربرد و مزایای اندازه گیری گرانروی در دماهای فوق الذکر
شاخص ویسکوزیته
شرح آزمون
نقطه آنیلین
شرح آزمون
دانسیته
شرح آزمون
عدد خنثی شدن
عدد اسیدی کل
TBN
شرح آزمون
TAN
شرح آزمون
ضریب شکست
شرح آزمون
نقطه ریزش
شرح آزمون
نقطه اشتعال
شرح آزمون
نقطه احتراق
شرح آزمون
کف
شرح آزمون
خوردگی مس
شرح آزمون
توانایی تحمل بار
شرح آزمون
مقدار آب
عدد صابونی شدن
خاکستر
نقطه ابری شدن
خاصیت امولسیون و دمولسیون
پایداری در مقابل اکسیداسیون
عملیات فلزکاری
انواع سیالات عملیات فلزکاری
روغن معدنی خالص
روغن چرب خالص
روغن معدنی و چرب مخلوط شده
مخلوط روغن معدنی و روغن چرب گوگرد دار شده
روغنهای معدنی گوگرد دار
روغنهای معدنی کلردار و گوگرد دار
روغن معدنی کلردار
روغنهای برش
روغنهای حل شونده (روغنهای امولسیون شونده)
امولسیونهای معدنی
سیالات نیمه سنتتیک
روغنهای سنتتیک
امولسیفایر
روغنهای امولسیون شونده
مزایای روغنهای امولسیون شونده
معایب روغنهای امولسیون شونده
امولسیونهای شیمیایی نیمه سنتتیک
مزایای سیالات نیمه سنتتیک
سیالات سنتتیک
مزایای سیالات سنتتیک
وظایف سیال روانکار
معیار انتخاب نوع سیال عملیات فلزکاری
سختی اعمال سیالات برش
اعمال سبک
اعمال نیمه سخت
اعمال سخت
اعمال خیلی سخت
مقاله ای در مورد سیالات برش
پروژه
واژه نامه انگلیسی
منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-11:53 ق.ظ

بررسی میزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

بررسی میزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان

قیمت:57000ریال

  موضوع :

بررسی میزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :
امروزه در سراسر جهان مسئله فراغت از جایگاه خاص برخوردار است ،‌پیشرفت صنعتی و اقتصادی در سال های اخیر که رفاه و آسایش بیشتری را به ارمغان آورده است و به شمار بیشتری از مردم این امکان را بخشیده است که نسبت به گذشته بخش بیشتری از اوقات خود را به امور معنوی – فرهنگی بپردازند.
در واقع نوع گذراندن اوقات فراغت بازندگی معنوی و فرهنگی هر جامعه بسیار نزدیک است همین امر ارتباط تنگاتنگ جوامع آگاه را برآن داشته تا با اجرای سیاستهای مناسب فرهنگی ،‌ورزشی ،‌اتخاذ روش تشویق آمیز و مانند اینها از هدر رفتن آن جلوگیری کند .
این تحقیق با طرح این سؤال که در دانش آموزان دختر مقطع متوسط ناحیه ۲ شهر یزد اوقات فراغت خود را به انجام چه کارهایی می پردازند ؟ آغاز می شود و با هدف بررسی چگونگی نحوه ی گذراندن اوقات فراغت و نوع فعالیتهای فراغت و کم و کیف پرداختن به هر کدام از فعالیت های فراغت و تعیین علایق دانش آموزان و نیز بررسی میزان دخالت امکانات در نحوه ی گذران اوقات فراغت می باشد.
این تحقیق شامل ۷ سؤال پژوهشی که میزان اوقات فراغت ،‌سهم والدین و همسالان‌، تلویزیون ، ‌اینترنت ‌،موسیقی ‌،… ،‌مطالعه ی علمی و غیر علمی و نیز رضایت دانش آموزان از نحوه ی گذران اوقات فراغتشان ،‌خواست و انتظاراتشان از مسؤلان را می سنجد که نتایج بطور کامل در فصل پنجم آمده است .
اطلاعات این تحقیق از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده است و در قالب جداول فراوانی ،‌درصدها ،‌نمودارها تجزیه و تحلیل شده است .
جامعه آماری نیز ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسط ناحیه ۲ شهر یزد هستند که بصورت تصادفی خوشه ای انتخاب شدند و پایایی تحقیق هم از طریق آلفای کرابناخ (۶۹%)‌سنجیده شد.
فهرست مطالب
چکیده : ۸
۱- مقدمه : ۱
۲- موضوع تحقیق و تبیین آن: ۳
تبیین موضوع تحقیق : ۳
۳- بیان مسأله مورد پژوهش (مشکل چیست؟) ۵
۴- انگیزه محقق در انتخاب موضوع ۷
۶- ضرورت تحقیق (اهمیت مسأله مورد پژوهش) ۹
۷- واژه ها و اصطلاحات این تحقیق ۱۱
بررسی پیشینه پژوهش : (Research Literature) 12
تاریخچه: ۲۱
ب- سابقه عملی تحقیق ۲۴
۲- بررسی پژوهشهای مشابه موضوع تحقیق در ایران ۲۸
۳- بررسی پژوهشهای مشابه موضوع تحقیق در محل تحقیق: ۳۳
روش تحقیق (متدلوژی) : (Research Method) 37
2- انواع فرضیه ۳۷
الف-۲) فرضیه بدون جهت ۳۸
۱- تعریف جامعه آماری : ۳۹
۲- جامعه آماری این تحقیق  : ۳۹
۴- انواع نمونه گیری: ۴۰
نمونه گیری به ۲ روش کلی انجام می گیرد : ۴۰
ب) نمونه گیری احتمالی طبقه بندی شده ۴۱
- نمونه های غیر احتمالی ۴۲
ب) نمونه گیری اتفاقی ۴۲
ج) نمونه گیری وضعی ۴۲
د) نمونه گیری موردی ۴۳
A- روش پرسشنامه ای ۴۵
B- روش مصاحبه ای ۴۶
۳- روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق ۴۷
۴- تعیین روائی روش جمع آوری اطلاعات ۴۷
تعیین روایی ۴۷
۱- تعریف روش تحقیق ۴۸
۲- انواع و روش های تحقیق ۴۸
تجزیه و تحلیل اطلاعات ۵۱
جدول فراوانی و درصدی سوال شماره «۱» ۵۱
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۲» ۵۲
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۳» ۵۳
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۴» ۵۴
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۵» ۵۵
۶-چه مقدارازاوقات فراغت خودراصرف تماشای تلویزیون می کنید؟ ۵۶
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۶» ۵۶
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۷» ۵۷
۸ – چه مقدار از اوقات فراغت خود را با اینترنت می گذرانید؟ ۵۷
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۸» ۵۸
۹ -گوش دادن به موسیقی چقدر از اوقات فراغت شما را به خود اختصاص می دهد؟ ۵۸
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۹» ۵۹
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۰» ۶۰
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۱» ۶۰
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۲» ۶۱
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۳» ۶۲
۱۴-تاچه میزان اوقات فراغت خودراباسفربه شهرهای مختلف می گذرانید؟ ۶۳
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۴» ۶۳
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۵» ۶۴
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۶» ۶۵
جدول فراوانی ودرصدی سوال شماره «۱۷» ۶۶
ب: تجزیه وتحلیل سوالات تشریحی ۶۷
۲۰-دوست دارید اوقات فراغتتان رادر انجام چه کارهایی بگذرانید؟ ۶۹
ج:تجزیه و تحلیل سوالات پژوهشی ۷۰
۱۸ -۴داده های مربوط به میزان اوقات فراغت دانش آموزان ۷۱
۲- پیشنهادات و نظرات اصلاحی ۸۳
منابع ۸۷
پرسش نامه ۸۹


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-11:49 ق.ظ

پایان نامه عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی، شكستن مقاومت در كودكان خیابانی

عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی، شكستن مقاومت در كودكان خیابانی

قیمت:98000ریال

  موضوع :

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

انسان در نتیجه فرآیند اجتماعی شدن، برخی از مهارتهای ارتباط بین فردی را کسب میکند. اما سطح عملکرد او در این مهارتها را میتوان بهبود بخشید. هرفردی، برای آنکه در روابط انسانی خود فهمیدهتر؛ مودبتر، صمیمیتر، بیریاتر، آزاد اندیشتر، صریحتر و عینیتر رفتار کند، از ظرفیت بالایی برخوردار است. ارتباط سبب میشود که انسان دربارهء نیازها و شرایط محیط زندگی خودش، اطلاعات لازم را بدست آورد. کنشهای متقابل و هماهنگی با محیط نیز با تبادل اطلاعات ساده میشوند. ارتباط، از طریق پیامهای خود، مجراهای نفوذ بر محیط را آماده میکند و متقابلاً از طریق پس خورد پیامها، اطلاعات مروبط به عکس العمل های محیط و نیاز های متغیر آن را به سیستم میرساند. اندیشمندانی چون ارسطو، گربنر هدف اصلی ارتباط را تاثیر گذاری بر مخاطبان معرفی می کند.

اصولاًمددکاران و کسانی که با کودکان خیابانی در ارتباط می باشنداز این موضوع شکایت می کنند که نمی توانندبا این کودکان ارتباط موثری برقرار کنند و اطمینان آنها را جلب کنندو کمک کنند تا از بحران ها جان سالم به در برند.

ما بواسطة این پژوهش و به کمک مجموعه مستحکمی از دانش نظری، الگوی مناسب و فرصتهای تجربة شخصی، می توانیم فرایند انسان کاملتر شدن را تا حد زیادی تسریع نماییم. و سعی برآن داریم تا بتوانیم ارتباط موثر و بهتری را با کودکان خیابان برقرار کنیم تا بدین طریق در راستای اهداف خود کمک شایانی به مدد کاران و این کودکان کرده باشیم.

در این پژوهش پس از بیان مسئله و اهداف و اهمیت موضوع ارتباط با کودکان خیابانی به پیشینه و تاریخچه پیدایش آنها میپردازیم و همچنین تاملی بر نظریه های ارتباط می کنیم و راهکارهای مفیدی را برای ایجاد ارتباط موثر با این کودکان عنوان میکنیم و سپس در بخش سوم به وسیله پرسشنامه و مصاحبه به جایگاه عملی میرسیم و نتیجهگیری حاصل از این پژوهش را عنوان خواهیم کرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-11:30 ق.ظ

تاثیر مهد كودك بر رشد هوش علمی كودكان 7 تا 9 ساله

تاثیر مهد كودك بر رشد هوش علمی كودكان

قیمت:125000ریال

  موضوع :

تاثیر مهد كودك بر رشد هوش علمی كودكان 7 تا 9 ساله شهرستان ابهر

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چكیده
این تحقیق به منظور بررسی تأثیر مهد كودك در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی كه قبل از ورود به مدرسه دورة مهد كودك و پیش دبستانی را طی كرده اند انجام گرفته است .
برای نمونه برداری از بین دانش آموزان شهرستان ابهر ، ناحیه یك آموزش و پرورش این شهر تعداد 96 نفر در مقاطع تحصیلی اوّل ، دوّم ، سوّم به طور تصادفی خوشه ای گزینش شدند كه از این تعداد نیمی پسر و نیمی دختر هستند .
فرضیه های اساسی این پژوهش عبارتند از :
ـ رشد هوش عملی كودكان برخوردار از آموزش های مهد كودك بیش از رشد عملی كودكان محروم از آموزشهای مهد كودك است .
ـ  بین كودكان دختر و پسر برخوردار از آموزشهای مهد كودك بر رشد هوش عملی تفاوت معناداری وجود دارد .
ـ نتایج بدست آمده از تحقیق حاكی از آن بود كه تفاوت بین دو گروه معنادار نبود .نتایج حاصل از آزمونt محاسبه شده مربوط به نمره های حاصل ازمكعبهای كهس  نشان داد كه فرض ضر بدردو گروه از پسران و دختران تایید می شود و فرض خلاف رد می شود این بدان معنا است كه رشد هوش عملی در دو گروه مهد رفته یا نرفته معنی دار نبود به عبارت دیگر فرضیه پژوهش مبنی بر تفاوت این گروه تاكید نمی شود.در كل یافته های این پژوهش می توان نتیجه  گرفت كه آموزشهای مهد كودك بر رشد هوش عمل تاثیری ندارد و بین رشد هوش عمل كودكان مهد كودك رفته و نرفته تفاوت معنا داری وجود ندارد.

فهرست مطالب
تشکر
چكیده
فصل اوّل
مقدمه
بیان مسئله

فصل دوم
پیشینه
«تاریخچه مهد های كودك»
تاریخچة مهد كودك در جهان
«تاریخچة مهد كودك در انگلستان»
«تاریخچة مهد كودك در آلمان»
«تاریخچة مهد كودك در آمریكا»
«تاریخچه مهد كودك در روسیه»
«تاریخچه مهد كودك در ایتالیا»
«اهداف كلی آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران»
اهداف اجتماعی
اهداف دورة ابتدایی
علمی و آموزشی
كودك شما و مدرسه
كودكستان و مهد كودك
ویژگیهای كودكان در دورة كودكستان (3 تا 6 سالگی)
انواع كودكستان
یادگیری پایه به پایه دوره پیش دبستانی
بچه ها چگونه یاد می گیرند ؟ تبدیل شدن به «یادگیرنده»
«یادگیری از طریق بازی»
«تشكیل تصویر در ذهن »
هوش
آزمونهای هوشی
(هوش چگونه تحول می یابد)
«هوش عملی»
هوش عملی چیست ؟
هوش تحصیلی در مقابل هوش عملی .
آزمون توانش های سه گانة استرابنرگر
اختلاف جنسیّت در فراگیری مهارتها
بازی و رشد ذهنی
اهمیت بازی
«هدف بازی»
«آیا بازی رشد شناختی را تسریع می كند»
«ارزش بازی»
بازی آموزش است
بازی درمان است
ارزشیابی هوش عملی در ورودی دانشكدة بازرگانی
هوش عملی و اثر معلم دبستان
«محیط اولیه در رشد عقلانی»
«مهدكودك نوباوگان و كودكان نوپا»
آموزش خصوصی در مقابل آموزش مدرسه ای
دورة پیش دبستانی و مهد كودك و اهمیت آن
اهداف و فرضیه ها
هدف فرعی یا جزئی

فصل سوم
روش تحقیق
تعاریف نظری اصطلاحات
هوشبهر  (IQ)
سن عقلی (سن ذهنی) (MA)
تعریف عملیاتی واژه ها
هدف بررسی
جامعه آماری
روش جمع آوری اطلاعات
كودك مهد كودك رفته یا نرفته          
«روش یا طرح تحقیق»
«ماهیت آزمون»
وسایل لازم جهت اجرای آزمون
روش اجرای آزمون
تصریح دستورالعمل
«نمره گذاری»  
«برگه نمره گذاری آزمون مكعب های كهس»
«روش های آماری»
ملاحضات اخلاقی

فصل چهارم
نتایج

فصل پنجم
تجزیه و تحلیل
محدودیتها
پیشنهادات
منابع فارسی و انگلیسی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-10:57 ق.ظ

نمونه سوالات استخدامی کلیه شرکت ها و ادارات دولتی

نمونه سوالات استخدامی کلیه شرکت ها و ادارات دولتی

قیمت:40000ریال

این فایل شامل نمونه سوالات استخدامی برای شرکت در آزمون شرکت ها و ادارات دولتی هست. درس هایی نظیر ادبیات ، کامپیوتر ، اطلاعات اجتماعی و سیاسی ، اطلاعات  عمومی ، معارف اسلامی ، ریاضیات و آمار مقدماتی و زبان انگلیسی است.

محتویات این فایل :

ادبیات فارسی شامل 6 فایل پی دی اف  و 1330 سوال با پاسخ نامه

کامپیوتر شامل 1 فایل پی دی اف و 175 سوال با پاسخ نامه

اطلاعات اجتماعی و سیاسی شامل 1 فایل پی دی اف و 530  سوال با پاسخ نامه

اطلاعات عمومی شامل 1 فایل پی دی اف و 180 سوال با پاسخ نامه

معارف اسلامی شامل 7 فایل پی دی اف و 1520 سوال با پاسخ نامه

ریاضیات و آمار مقدماتی شامل 5 فایل پی دی اف و 790 سوال با پاسخ نامه

زبان انگلیسی شامل 3 فایل پی دی اف و 830 سوال با پاسخ نامه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-10:54 ق.ظ

بررسی رابطه ی شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان

بررسی رابطه ی شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان

قیمت:80000ریال

موضوع :

بررسی رابطه ی شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان

فرمت فایل:  WORD (قابل ویرایش )

مقدمه :

مزاح به عنوان یكی از ویژگیهای شخ+صیتی انسان، كیفیتی منحصر به نوع آدمی است. اگر چه ارائه تعریف دقیقی از مزاح دشوار است، اما حتی در تمدنهای باستان نیز در این باره نظرات و مطالب گسترده ای مطرح شده است. مثلاً در كتاب عهد عتیق، پندی به این مضمون وجود دارد كه «دلی شاد به خوبی یك طبیب كار می كند» افلاطون، ارسطو و اندیشمندان و فلاسفه سایر اعصار و قرون نیز دربارة مزاح به اظهار نظر پرداختند. در متون احادیث اسلامی نیز روایاتی از پیامبر و ائمه وجود دارد كه حاكی از تأثیرات مثبت مزاح در زندگی مؤمنان است. در روایاتی از پیامبر اكرم (ص) ایشان فرموده اند «هیچ مؤمنی نیست جز این كه او را شوخی و مزاح است».

فهرست مطالب :

فصل اول: موضوع تحقیق
مقدمه
بیان مسئله تحقیق  
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق          
تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها    

فصل دوم: مبانی نظری و یافته های پژوهشی
نظریه اهانت            
نظریه تخلیه هیجانی و آسودگی
نظریه ناهماهنگی و تباین  
واكنشهای مزاح
مزاح و سیستم ایمنی بدن
مزاح و عملكرد تحصیلی
نقش درمانی مزاح
تبین روان شناختی از تأثیر مزاح در مقابله با استرس
مدل تعاملی استرس  
مبانی نظری سلامت روانی
نظریه موری
نظریه آدلر
نظریه مزلو
نظریه اسكینر      
نظریه یونگ              
افراد سالم از نظر روانی            
نظریه اسلام        
اهمیت سلامت روان        
عوامل زیستی          
عوامل عاطفی و روانی
عوامل اجتماعی  
رابطة بین استرس، كنار آمدن و سلامتی
پیامدهای استرس
اختلال هیجانی
اختلال شناختی
اختلال فیزیولوژیكی
كنار آمدن    
روشهای كنار آمدن مستقیم              
كنار آمدن مواجهه ای            
مسئله گشایی برنامه ریزی شده                
حمایت اجتماعی    
روشهای كنار آمدن دفاعی                    
مكانیزمهای دفاعی        
كاهش دهندگان شیمیایی استرس        
پسخوراند زیستی                  
ورزش          
یافته های پژوهشی در زمینة مزاح (شوخ طبعی)              
ترغیب پرورش توانایی شوخ طبعی                      

فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری و روش نمونه گیری              
ابزار اندازه گیری (پرسشنامة تجدید نظر شدة علائم روانی ( SCL25-R))
نمره گذاری پرسشنامه SCL25-R  
پایایی پرسشنامه تجدید نظر شدة علائم روانی SCL25-R            
مقیاس شوخ طبعی (مزاح) مارتین ولفكورت            
نمره گذاری مقیاس سنجش شوخ طبعی                                            
طرح تحقیق و منطق انتخاب آن          
روش اجرا تحقیق
روش تحلیل داده ها                                      

فصل چهارم: یافته های تحقیق
یافته های توصیفی                              
یافته های مربوط به فرضیه تحقیق                            

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری تحقیق
تبیین یافته های تحقیق                              
محدودیتهای تحقیق                                          
پیشنهادات                                            
فهرست منابع


ضمائم
پرسشنامه ها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:یکشنبه 23 شهریور 1393-10:44 ق.ظ

بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه

بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه

قیمت:100000ریال

موضوع :

بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه

فرمت فایل:  WORD (قابل ویرایش )

چكیده:
هدف تحقیق حاضر، بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد.
با توجه به موضوع پژوهش سوالاتی در این پژوهش تدوین گردیده است كه به بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران بر حسب سه فاكتور (سن، میزان تحصیلات و سابقه كاری) می پردازد.
روش این تحقیق، روش توصیفی است كه با روش زمینه یابی به اجرا در می آید و بهترین شیوه برای سنجش، آزمون MMPI بوده كه هشت مقیاس (هیپوكندری، خودبیمار انگاری، هیستری، پسیكوپاتی، پارانویا، پسیكاستنی، اسكیزوفرنیا و هیپومانی) را مورد سنجش قرار می دهد.
جامعه آماری، شامل كلیه مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد.
نمونه آماری، شامل 50 نفر از مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد.
در مجموع نتایج این پژوهش نشان می دهد كه بالاترین میزان شیوع اختلالات مشاهده شده مربوط به اختلال هیپوكندری با 6 درصد، اختلال هیستری با 18 درصد و اختلال پارانویا با 2 درصد می باشد و بیشترین میزان شیوع مربوط به مدیرانی است كه در دامنه سنی 49-45 سال قرار دارند و دارای تحصیلات لیسانس می باشند و سابقه خدمت 24-20 سال دارند

فصل اول
    مقدمه
     بیان مسئله  
    اهمیت و ضرورت پژوهش
    اهداف پژوهش
   تعاریف نظری
   تعاریف عملیاتی
    سوالات پژوهش


فصل دوم
    نظام آموزش و پرورش
    تاریخچه مدیریت  
    انواع مدیریت
    ویژگیهای مدیریت آموزشی    
    بهداشت روانی
    پیشگیری از بیماریهای روانی
    اختلال روانی
    توصیف و طبقه بندی اختلالات روانی
    نوروز
    روان پریشی (پسیكوز)  
    اختلال شخصیت
    معلولیت روانی  
    اختلالات عاطفی
تعاریف نظری اختلالات روانی
       پارانوئید
       اسكیزوفرنی
       افسردگی
       هیپومانی
       هیستری
       هیپوكندری
       پسیكوپات
       پسیكاستنی
    پیشینه تحقیق
    تاریخچه آزمونها
    آزمونهای روانی                                                                                                                
    پرسشنامه های شخصیتی
    پرسشنامه شخصیت سنج چند وجهی مینه سوتا (MMPI)                                  
    استاندارد جدید MMPI      
    فرم كوتاه شده MMPI
    فرم كوتاه شده MMPI


فصل سوم
    جامعه و نمونه آماری
    روش نمونه گیری
    ابزار اندازه گیری
    اعتبار و روایی
    روش گرد آوری داده ها
    روش تجزیه و تحلیل داده ها


فصل چهارم
    داده های توصیفی


فصل پنجم
    نتیجه گیری
    مقایسه داده های پژوهش حاضر با تحقیقات گذشته
    پیشنهادات
    محدودیتها  

پرسشنامه MMPI


فهرست جداول

جدول 1- فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس گروه بندی سنی
جدول 2- فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس میزان تحصیلات
جدول 3- فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس تاهل
جدول 4- فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس سابقه كاری
جدول 5- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپوكندری
جدول 6- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر افسردگی
جدول 7- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیستری
جدول 8- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیكوپاتی
جدول 9- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پارانویا
جدول 10- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیكاستنی
جدول 11- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر اسكیزوفرنیا
جدول 12- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپومانی
جدول 13- بررسی میزان شیوع هیپوكندری درمدیران بر حسب سن
جدول 14- بررسی میزان شیوع افسردگی درمدیران بر حسب سن                        
جدول 15- بررسی میزان شیوع هیستری درمدیران بر حسب سن
جدول 16- بررسی میزان شیوع پسیكوپات درمدیران بر حسب سن
جدول 17- بررسی میزان شیوع پارانویا درمدیران بر حسب سن
جدول 18- بررسی میزان شیوع پسیكاستنی درمدیران بر حسب سن
جدول 19- بررسی میزان شیوع اسكیزوفرنیا درمدیران بر حسب سن
جدول 20- بررسی میزان شیوع هیپومانی درمدیران بر حسب سن
جدول 21- بررسی میزان شیوع هیپوكندری درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 22- بررسی میزان شیوع افسردگی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 23- بررسی میزان شیوع هیستری درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 24- بررسی میزان شیوع پسیكوپاتی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 25- بررسی میزان شیوع پارانویا درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 26- بررسی میزان شیوع پسیكاستنی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات

جدول 27- بررسی میزان شیوع اسكزوفرنیا درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 28- بررسی میزان شیوع هیپومانی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول 29- بررسی میزان شیوع هیپوكندری درمدیران بر حسب سابقه كار
جدول 30- بررسی میزان شیوع افسردگی درمدیران بر حسب سابقه كار
جدول 31- بررسی میزان شیوع هیستری درمدیران بر حسب سابقه كار  
جدول 32- بررسی میزان شیوع پسیكوپاتی درمدیران بر حسب سابقه كار
جدول 33- بررسی میزان شیوع پارانویا درمدیران بر حسب سابقه كار
جدول 34- بررسی میزان شیوع پسیكاستنی درمدیران بر حسب سابقه كار
جدول 35- بررسی میزان شیوع اسكیزوفرنیا درمدیران بر حسب سابقه كار
جدول 36- بررسی میزان شیوع هیپومانی درمدیران بر حسب سابقه كار

فهرست نمودارها
نمودار 1 – فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس گروه بندی سنی                 50
نمودار 2 – فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس میزان تحصیلات                52
نمودار 3 – فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس میزان تاهل                       54
نمودار 4 – فراوانی مدیران شركت كننده در آزمون براساس سابقه كاری                       56    
نمودار 5 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپوكندری                                 57
نمودار 6 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر افسردگی                                     58
نمودار 7 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیستری                                      59
نمودار 8 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیكوپاتی                                   60
نمودار 9 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پارانویا                                          61
نمودار 10 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیكاستنی                                62
نمودار 11 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر اسكیزوفرنیا                                63
نمودار 12 – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپومانی    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




  • تعداد صفحات :43
  • ...  
  • 8  
  • 9  
  • 10  
  • 11  
  • 12  
  • 13  
  • 14  
  • ...  
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic